آییـــــــــــــــــــــــنۀ تراکتور تقدیم میکند:


 گزارشگران فوتبال، طرفدارکدام تیم هستند؟/جوادخیابانی تراکتوری است



بیوگرافی جواد خیابانی                       جواد خیابانی در کوزه خنده بازاری‌ها

جواد خیابانی در بیست و هفتم آبان ۱۳۴۵ در محله کارخانه قند کرج – کوچه شالچی – به دنیا آمد. او پنجمین فرزند از بین هشت فرزند خانواده خود می‌باشد. تا ۶ سالگی مقیم کرج بود تا اینکه در سال ۱۳۵۱ به تهران آمده و در دبستان جیحون در خیابان هاشمی دوران ابتدایی را پشت سر گذاشت. او شاگرد اول کل دبستان‌های منطقه ۱۰ آموزش و پرورش تهران شد و در آزمون دانش آموزان با استعداد در کنکور استعدادهای درخشان و نیز سنجش مدرسه آلمانی‌های قلهک شرکت کرد و در هر دو مورد قبول شد اما به خاطر محدودیت‌های مالی نتوانست ثبت نام کند، هم اکنون خانه اش درجنّت آباد، وماشینش سمنداست، ودفتری دارد که همایش های ورزشی برگزار می کند، پدر او انباردار اداره اصلاح بذر کرج بود،او علاوه برتراکتور، طرفدار استقلال وبارسا وبورسیادورتمونداست، سوتی ها ودیالوگ های آقاجوادآنقدرمعروف است که از خاطره ها محونمیشود!:  نقطه پنالتی را می بینید که درون محوطه جریمه قرار گرفته است!* قطعا کسی که لیزر انداخته، درون استادیوم است!  باران هم به شدت می‌وزه!

درزیر تصویرکمیابی از جوادخیابانی می بینیدکه  برای تیم آموزشکده اش گلری می کرد، جواد در ایام جوانی برای خود گلری بود، وبه دلیل مشکل پزشکی فوتبال را رها کرد به گزارشگری روی آورد.

                                

                                     عکس کمیاب از جواد خیابان                                                                                 
            قصه درگیری لفظی بهداد سلیمی و جواد خیابانی در مراسم تقدیر شرکت مدیران خودرو از مدال آوران المپیک
 
جواد خیابانی، مجری همیشگی چنین مراسمی در زمان اهدای جایزه خودروی شاسی بلند MVM به بهداد سلیمی، ناگهان حس شوخ طبعی اش گل کرده و پشت میکروفون می گوید: «البته حرکت مسوولان مدیران خودرو جای تقدیر دارد، به شرط آنکه آقای سلیمی در این خودرو جا شود، ولی مطمئن هستم که من و بهداد داخل این خودروها جا نمی شویم و...!»
  وقتی جواد خیابانی از مدال آوران درخواست می کند روی سن حاضر شدند، چشمتان روز بد نبیند! بهداد سلیمی که از شوخی مجری مراسم ناراحت شده بود، پشت میکروفون میگوید: «آقای خیابانی! این چه شوخی بود که با من کردی؟ مگر من با شما شوخی دارم که هر چی به دهانتان آمد گفتید تا مردم به قهرمان خود بخندند؟!»

جوادخیابانی درحال دست فروشی!!!

                                                  image

 برخی از سایتها  در توضیح برای این عکس نوشته اند:"جواد خیابانی در حال دست فروشی"!

 نکته جالب اینکه در همین عکس مشخص است که جواد خیابانی در یکی از ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی 1998 فرانسه ایستاده است.

خیابانی در این عکس دو بطری نوشابه در دست دارد و کارت مسابقات نیز بر روی لباسش دیده می شود.

حال مشخص نیست چگونه از این عکس برداشت دست فروشی شده است؟! عکس را مشاهده و قضاوت کنید.

                                                                            ♣♣♣♣

گزارشگران عصر ما؛ طرفدار کدم تیم هستند؟

کدام گزارشگر پرسپولیسی است؟  کدام استقلالی؟       بهرام شفیع پرسپولیسی

بدون شک برای بیشتر لذت بردن از تماشای فوتبال نیاز به گزارشگر هایی است که در حین تماشای بازی ما به صدای آن ها گوش دهیم و البته از اطلاعات آن ها استفاده کنیم، در کشور ما هم مانند سایر کشورها گزارشگرانی حضور دارند که عموما با آن ها آشنا هستید، غالبا تماشاگران میخواهندبدانندکه گزارشگران، طرفدار چه تیمی هستند:

•فردوسی پور طرفدار پرسپولیس و هوادار 6 آتیشه لیورپول است و البته تیم ملی انگلستان و برزیل.

• بهرام شفیع  پرسپولیسی جام تخت جمشید.


•مزدک  استقلالیست و طرفدار پر و پا قرص یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، حتی برای ایتالیادر استودیو گزارش گری، اشک ریخته است.

•رضا جاودانی اهل مشهد و از طرفداران ابومسلم است اما از میان قرمز و آبی دومی را ترجیح میدهد و استقلالی است.

•کوثری استقلالی است
•علی رضا علیفر: جناب سرهنگ، مخالف سر سخت دفاع خطی(!) او حتی از بازی بارسلونا هم ایراد می گیرد، او طرفدار سر سخت رئال مادرید وتیم ملی آلمان واستقلال است،
• پیمان یوسفی طرفداراسقلال و بارسلوناست، واضافه میکند: لیورپول هم که برایمان آبرو نگذاشته!

 •مجتبی ساعی تراکتوری 6 آتشه با دوجملۀ معروفش:  «تبریز شهر اولین ها» و «تبریز توسعه یافته ترین شهر ایران»



 ساعی، گزارش‌‌گر تبریزی بازی‌های تراکتور می‌گوید: 20 سال بیشتر ندارد و نمی‌تواند درباره کار دیگران اظهارنظر کند اما سعی می‌کند علاقه‌اش به تراکتور را درگزارش بازی بروز ندهد: «وقتی از تیم شهرت حمایت می‌کنی فقط همشهری‌ها خوش‌شان می‌آید. من اگر بتوانم بی‌طرفانه گزارش کنم فرهنگ بالای شهرم را نشان داده‌ام».