کبدتان را با یک نوشیدنی ساده جلا دهید

کبد به عنوان بزرگترین و یکی از مهمترین اعضاء دخلی بدن، نقش بسیار مهم حیاتی در میزان سلامتی بدن دارد این ارگان حیاتی در معرض بسیاری از بیماریها مانند کبد چرب قرار دارد که افراد براحتی می توانند با تهیه نوشیدنی های ساده کبد خودرا پاکسازی نمایند.

تهیه شربت پاکسازی کبد

کبد مانند یک لابراتوار بسیار پیچیده پزشکی در داخل بدن اعمال مهم و پیچیده ای را انجام می دهد کبد بیش از آنچه تصور می کنید برای بدنتان کار انجام می دهد. بنابراین رفتار شما با کبدتان بسیار مهم و تضمین کننده سلامت شماست. هر چه را وارد بدن تان می کنید، در واقع وارد کبد شما می شود کبد خون را پاکسازی و آنزیم های مختلف را کنترل و تنظیم می کند.

محققان و متخصصان علم پزشکی تاکید دارند که پاکسازی کبد اهمیت بسیار بالایی دارد که از طریق خوردن غذای سالم امکان پذیر است. در این مقاله معجونی ساده و بسیار مغذی را معرفی می کنیم که به پاکسازی کبد کمک می کند.


مواد لازم برای تهیه معجون پاکسازی کبد یا شربت پاکسازی کبد

    هویج تازه 6 عدد
    پرتقال تازه و آبدار  1 عدد
    مقداری زنجبیل
    خیار 1 عدد
    سبزیجات مختلف و مورد علاقه تان را نیبز می توانید به این معجون اضافه نمایید

می توانید از کلم های مختلف و دیگر سبزیجات مورد علاقه خود برای تهیه این نوشیدنی استفاده کنید مثلا با اضافه کردن نعنا می توانید به خنک و خوش عطر شدن آن کمک کنید.


طرز تهیه شربت پاکسازی کبد

تهیه این شربت کار بسیار ساده ای می باشد فقط کافیست تمام مواد را در یک مخلوط کن بریزید و با هم مخلوط کنید. وقتی تمام این مواد به خوبی با هم ترکیب شدند، بلافاصله نوشیدنی را مصرف کنید. دو تا سه بار در هفته این نوشیدنی را آماده کرده و میل کنید.

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای سلامت خود انجام دهید استفاده از آب سبزی ها و میوه هاست. به این وسیله می توانید به راحتی آب میوه ها و سبزی های تازه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. از این نوشیدنی به ویژه برای کودکان می توانید استفاده کنید. کودکان معمولا از خوردن سبزی ها امتناع می کنن