الهه فرشچی هم کشف حجاب کرد

 الهه فرشچی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با ارسال عکس بی حجابش در صفحه اینستا گرام خودبا بازیگری در ایران خداحافظی کرد وی نوشت: تمام انگیزه ام برای زندگی را رها می کنم

الهه فرشچی تصویری بدون حجاب از خودش منتشر کرد که بیانگر خروج او از کشور می باشد اما اینکه به کدام کشور خارجی سفر کرده است را عنوان نکرد وی از اینکه بازیگری مهمترین علاقه شخصی اش را رها می کند بسیار غمگین بود.

الهه فرشچی هم کشف حجاب کرد

الهه فرشچی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بازیگری را رها کرده و به کشور خارجی عزیمت کرد وی نام کشوری را که در آن ساکن شده است را اعلام نکرده ولی شنیده ها حاکی از آنست که وی مانند بسیاری از بازیگرانی که سر شکسته از کشف حجاب در ترکیه به کشورمان بازگشتند او نیز به ترکیه رفته است.

 الهه فرشچی با انتشار عکس خود در اینستاگرام با اندوهی زیاد چنین نوشت:
با درد از اعماق وجودم ،ناباورانه ناباورانه عشقم را ، تمام انگیزه ام براى ادامه ى زندگى، ( بازیگرى ) را رها مى کنم. الهه فرشچی گفته بود که مهمترین علاقه او در زندگی بازیگری است و حاظر نیست به هیچ قیمتی از ان دست بردارد.

الهه فرشچی هم کشف حجاب کرد

متن خداحافظی الهه فرشجی از بازیگری در اینستاگرام


الهه فرشچی بعد از چندساعت کشف حجاب و خداحافظی از بازیگری را تکذیب کرد و نوشت: همراهان محترم، تلفن همراه اینجانب، به امانت در اختیار یک به اصطلاح دوست بی وجدان بود و سرشار از حسد بود که با انتشار عکس خصوصی از من در صفحه اینستاگرامم باعث سودجویی و موجب تعجب و نگرانی شما عزیزان شده بود. از شما همراهان محترم و با فرهنگ عذرخواهی کرده و به اطلاع می رساند این موضوع از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد شد.