نظر پروین، کی روش، مهاجرانی، خداداد، نکونام در مورد علی کریمی


                                   ali%20Parvin علی پروین پس از ورود به ایران : با کریمی صحبت می کنم اما تصمیم با خود اوست  

علی پروین :علی پسر بامعرفت و صاف و صادقی است، او نان دلش را می خورد واگرهم به جایی رسیده، فقط به پشتوانۀ استعدادش بوده است وبـــس، ازهمه مهمتر اینکه علی برخلاف خیلی از بازیکنان تازه به دوران رسیده، گذشته را فراموش وخودش را گم نکرده است، یک بازیکن باید بداند مثل علی کریمی در هر دقیقه از بازی وارد زمین می‌شود کارایی خود را نشان دهد، کریمی جزء بازیکنانی است که به نظرم تکرار شدنش در فوتبال ایران، خیلی کم پیش می‌آید.


سرمربی تیم ملی در مورد دعوت از علی کریمی به اردوی تیم ملی عنوان کرد: این مسئله سؤالی است که جواب آن بسیار راحت است، در لیگ ایران بازیکنی مثل کریمی که تجربه و دانش بین‌المللی در این سطح بالا را داشته باشد نداریم، وقتی در تیم بازیکنان جوانی حضور دارند، باید از نفراتی مثل کریمی که تجربه اروپایی زیادی دارند و بیش از 120 بار در بازی‌های ملی به میدان رفتند استفاده کنیم و اگر نتوانیم از آنها بهره ببریم دلیل توجیه کننده‌ای نخواهیم داشت.

کی‌روش اضافه کرد: برای من بازیکنی مثل علی کریمی که در زمین نقش بازیکن و مربی را برای نفرات جوان دارد و می‌تواند تجربیات خود را به آنها انتقال دهد، خیلی مهم است.



 مهاجرانی: علی کریمی به خاطر خلّاقیتش می‌تواند نقطه امیدی در بازی‌های ملّی باشد، کریمی مهره کارسازی است، من هم اگر جای کی روش بودم از کنار نام او نمی گذشتم.


Khodadad Azizi

خداداد عزیزی : علی...علی... زمانی به ارزش علی، پی می برید که اودرزمین وترکیب تیم ملی ایران نباشد. اوبرای فوتبال ما حکم زیدان را دارد، به نظر من از نظر سابقه، کسوت ، سنّ و سال و محبوبیت، علی کریمی برای بستن بازوبند از تمام بازیکنان حال حاضر تیم‌ملی لایق‌تر است. به نظر من علی کریمی کاپیتان واقعی تیم ملی است.
او در پاسخ به این سوال که در مورد نکونام چه نظری دارید می گوید:«جواد نکونام هم بازیکن بزرگی است. من با او رفیق هستم، می‌دانم که او کسی نیست که کسوت را زیر پا بگذارد، مطمئن هستم علی و جواد با هم در این مورد در رختکن توافق کرده‌اند، با شناختی که از اخلاق کریمی دارم، می‌دانم که برای او، این بازوبند ذره‌ای اهمیت ندارد که به خاطرش ناراحت شود، جواد نکونام حتما با نظر کریمی کاپیتان تیم ملی شده است، با این حال به نظر من، علی کریمی کاپیتان تیم ملی است.


نکونام به تازگی صاحب فرزندپسرشده واسم اورا"آریان" گذاشته است، آییــــــــــــنۀ تراکتور :قدم نو رسیده مبارک!

عکس اختصاصی سایت گل : جواد نکونام و نورسیده اش / برای کاپیتان پیام تبریک بفرستید


نکونام در مورد صحبت او با علی کریمی برای کاپیتانی گفت: ما مثل دو دوست و دو داداش در این مورد حرف زدیم، کریمی لطف بزرگی کرد و من افتخار می‌کنم که کاپیتانی، برای بازیکنان ارزشی ندارد.، همچنین کاپیتان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که کریمی در برزیل حضور داشته باشد، ...

آییـــــــــنۀ تراکتور: گفته میشود که نکونام در تماس تلفنی به کریمی گفته است: اگر تو بری تراکتور، منم میام