فرشیدطالبی: تراکتور،، آری....استقلال: نُچ/لذت بخش ترین گُلم را به استقلال زدم!



فرشیدطالبی درچهارراهی تراکتور، استقلال،راه آهن،ذوب آهن، تراکتور را انتخاب کرد،  فرشیددر 2 شهریور 1361 والدینی مازندرانی در شیراز متولد شد، از افتخارات او می‌توان به قهرمانی جام حذفی ایران و نائب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا و دو نایب قهرمانی در لیگ برتر اشاره کرد، وی اولین بار توسط افشین قطبی به تیم ملی دعوت شد و مدتی نیز عضو تیم ملی فوتبال ایران بوده است.
فرشید طالبی در سال ۲۰۱۰ میلادی نامزد بهترین بازیکن سال آسیا شد و حتی در میان ۵ نامزد نهایی به همراه فرهاد مجیدی قرار داشت.


فوتبال خودت  را مدیون چه کسی هستید؟

فوتبال را بعد از خدا مدیون پدرم هستم چون همیشه مرا به سمت ورزش سوق می داد وهمیشه درهمه حال حامی من بودند چون خودشان ازقهرمانان پینگ پنگ ایران بودند. مشوق من در این راه بودند.

image


الگوی ورزشی شما  چه کسی است؟

ازپهلوانان قدیم پوریا ولی و مرحوم آقا تختی میتوان یاد کنم به نظرم هرکسی درهرشرایطی بتواند درمسیر اخلاقی به من چیزی یاد دهد میتواند برایم الگو باشد.

لذت بخش ترین گلی و پاس گلی که تا بحال زدید؟

گلی که به تیم استقلال دردقیقه 98 زدم!


اولین مصاحبۀ فرشید پس از پیوستن به تراکتور


مدافع تیم تراکتورسازی گفت: برای ادامه فوتبالم به دنبال جایی بودم که به آرامشم کمک کند.ضمن اینکه بحث پیشرفت هم برایم مهم بود، یکی از دلایلی که تراکتورسازی را انتخاب کردم شخصیت منحصر به فرد جلالی بود که هم در بحث فنی و هم اخلاقی نمونه است ، امیدوارم روزهای خوبی را در تراکتورسازی سپری کنم.

وی ادامه داد:تراکتورسازی برای فصل جدید بازیکنانی را جذب کرده که واقعا جزو بهترین های لیگ بودند.ضمن اینکه از برخورد با مسولان تراکتور هم احساس خوبی داشتم و در مذاکرات صورت گرفته، صداقت بین من و زینی زاده،مدیرعامل تراکتورسازی حکفرما بود.

مدافع تراکتورسازی افزود:به نظرم همه بازیکنان لیگ برتر آرزو دارند حضور در تبریز را تجربه کنند و این مساله برای من اتفاق مهمی است، همیشه وقتی با تیم های دیگر مقابل تراکتورسازی بازی می کردم وقتی شور و هیجان بی نظیر هواداران تراکتورسازی را می دیدم احساس خوبی به من دست می داد.آنها واقعا پرشور هستند.


آییــــــــــــــنۀ تراکتور : فرشیدجان! خوش آمدی به تبریز