رستوران گلشاهی دستک

سلام
دوست مقیم رشتمون اومده بود لاهیجان و گفت بریم دستک.
.
دستک محلی هست از توابع کیاشهر که رستوران های خوبی داره مخصوصا ماهی هاش😍
بعد از تیست رستوران مرادی اینبار نوبت به رستوران دیگه رسید


.
رستوران گلشاهی دستک
.
فک کنم همه غذا باز ها این رستوران رو تجربه کرده باشن.من هم قبلا بارها تجربه ش کردم
.
اول بگم این رستوران در وعده ناهار روزهای تعطیل وحشتنااااک شلوغ میشه!و نحوه سفارش گرفتن انتخاب میز،تهویه سالن، زمان اماده شدن غذا ،سر و صدای سالن و اتفاقات دیگه طوریه که خب مطابق استانداردهایی که سراغ داریم نیست ولی خب طبیعتا این حجم مشتری به هرجا مراجعه کنه ازین دست مشکلات هم هست.با این حال بخاطر کیفیت غذا و برندی که خود رستوران بهش دست پیدا کرده همیشه مورد توجه مردم بوده
.
این بار ما وسط هفته رفتیم
خیلی خلوت.سکوت، آرامش.هوای داخل سالن تمیز و بدون بوی بد روغن. موقع سفارش با ارامش و سرعت اماده شدن غذا هم عالی
.
پس اگه طاقت اون داستانا رو ندارید وسط هفته تشریف ببرید
.
منو داخل عکس ها هست
و میبینید که مخلفات با غذا هست و نیازی نیست جدا سفارش بدید
طبق تجربه من اگه مخلفات یا برنج هم نخواید مبلغ خیلی کمی از قیمت کل کسر میشه
در هرصورت
از کیفیت و حجم مخلفات کاملا راضی بودم
.

ماهی سفید سرخ شده با مخلفات سفارش دادیم۴۹۵۰۰ 
یه زمان عاشق ماهی مالاتا(کبابی) اینحا بودم ولی این بار
ماهی کامل سرخ شده سفارش دادیم لذیذ بود البته بنظرم راه داشت بیشتر هم سرخ شه و به قول خارجیا کریسپی تر باشه. نمیدونم این امکان هست که بگید براتون طبق سلیقه تون سرخ کنن یا نه
.
متاسفانه نارنجمون کم آب بود و زود تموم شد ما هم طبقه اول بودیم و هیچ کدوم از پرسنل نبودن که بهشون بگیم نارنج بیارن . ماهی بی نارنج خوردن مث شنا با لباسه دیگه. .
یکی از دوستای خوش ذوقمون هم یه تکنیک ابداع کرده بود و برنج رو میریخت توی پوست چیپسی شده ی ماهی و لقمه میکرد و میخورد😍
ابداعش مال رفیقمون ثبتش مال لاهیج تیستر! انجام دادید بدونید کپی رایت داره😀
.
ویدیوش رو توی هایلایت +۱۸ میذارم ببینید
.
کباب محلی با سرویس ۳۱
کباب هم از حق نباید گذشت خوشمزه و نرم بود و طعم گوشت تحت تاثیر موادی که به کباب میزنن تغییر نکرده بود. ولی من معتقدم ادم دستک فقط باید ماهی بخوره و بس😀
.
تا حالا از سه رستوران دستک
به نام های ، مرادی ، گلشاهی و بشیر براتون نوشتم
همگی بنظرم در سطحی هستن که با احتمال درصدبالا وعده خوب و خاطره انگیزی براتون فراهم کنن
.
شما مشتری کدوم هستید و قوت و ضعفشون رو کجا میبینید؟