نظرجالب جلالی در مورد کی روش وایویچ/ فرشیدطالبی وفرکی از کریمی میگویند

           


 جلالی در پاسخ به این سوال آیا کی روش در این دوسال از لحاظ فنی چیزی به فوتبال ایران اضافه کرده است؟ پاسخ داد: ببینید اگر هم نشده باشد که نشده، ما باید اشکال کار را در خودمان ببینیم که چرا نمی‌توانیم از ظرفیت‌های مربی بزرگی چون کی‌روش استفاده کنیم و ما همه این‌ها را نباید از یک طرف و از زاویه مربی ببینیم و باید خیلی چیزها را در خودمان ببینیم و ظرفیتها و پتانسیل خودمان را بشناسیم که چرا نمی توانیم استفاده کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درخصوص این‌ موضوع که شاید بازیکنان ما تاکتیک پذیر نیستند و مانند سال 98 که بازیکنان توانستند تاکتیک‌های ایویچ را در جام جهانی اجرا کنند هم توضیح داد: من برخی اظهارنظرها را که ایویچ نسل فوتبال ما را ساخت افراطی می دانم چرا که نسل 98 را آقای مایلی کهن ساخت و ایویچ فقط چندماه در فوتبال ایران بود و اینکه گفته می شود بازیهای خوب ایران در جام جهانی حاصل کار ایویچ بود هم یک نظریه است و باید در تحلیل دقیق به این نظریه ها پاسخ داد.


        فرشید طالبی                                                                                                                                                        

فرشیدطالبی  مدافع پر توان تراکتور میگوید: من 2 سال در کنار علی کریمی در تیم ملی بودم و چنین بازیکن بااخلاق و تکنیکی ندیدم، او بی نظیر است.
                     
جسین فرکی:  علی کریمی یک استثناست. تجربه بازیکنی مثل کریمی برای ما مهم است. انگیزه بازی کنار کریمی برای سایر بازیکنان نیز خیلی مهم بود چون احساس می‌کردم وجود کریمی می‌توانست به ما کمک کند. به همین دلیل به دنبال جذب وی بودیم .    



مونا
این دعا که یکی دو روز قبل از رمضان خوانده میشود:

الّلهُُمّ بَلِّغنا رَمَضان، الّلهُُمّ سَلِّمنا رَمَضان وسَلِّم
رَمَضان لَنا و تَسَلَّمهُ منّا مُتَقَبِّلاً؛ خدایا ما را به رمضان برسان و ما را تا ماه رمضان سالم نگه‌دار و رمضان را به سلامت به ما برسان و آن را از ما قبول شده بپذیر


ای دوست ز رحمت، دل اگاهم ده / در ماه دعا، سیر الی اللهم ده
ماه رمضان و ماه مهمانی توست / در محفل مهمانی خود، راهم ده
♣♣♣♣♣♣♣♣♣ 
ودعای زیر در دهۀ آخرشعبان خوانده میشود

اَللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیما مَضى مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فیما بَقِىَ مِنْهُ خدایا اگر در روزهای گذشتۀ ماه شعبان نیامرزیده اى در روزهای باقیماندۀ آن مارابیامرز...آمین
♣♣♣♣♣♣♣♣♣ 

امام رضا (ع) در جمعه آخر ماه مبارک شعبان خطاب به اباصلت اعمالی را که برای آماده شدن و استقبال از ماه مبارک رمضان شایسته است انسان آن را انجام دهد، چنین برشمرده است:
1. زیاد دعا کردن َ (أَکْثِرْ مِنَ الدُّعَاءِ).
2. زیاد استغفار کردن (وَ الِاسْتِغْفَارِ).
3. زیاد تلاوت قرآن کردن (فَاسْتَقْبِلِ الشَّهْرَ بِالْقُرْآن‏).
4. توبه از گناهان (وَ تُبْ إِلَى اللَّهِ مِنْ ذُنُوبِکَ).

 ماه رمضان

اگر چشمات بارونی شد..... اگر دلت شکست .... برا منم دعا کن ...... التماس دعا ...♣ مدیر وبلاگ